Golfkurs

söndag 9 juni kl 13:30 – 16:30
Nu är det dags att köra vårens sista kurs på Lanna. Vi går igenom järnklubbor och driver. Vad gör att man får en bra bollträff med järnen och vad skall jag personligen tänka på när bollträffen inte sitter?

Dag Söndagen den 9 Juni .

Kurs  Tid 13:30- c:a 16:30. Järnklubbor och Driver.

Varför skruvar bollen med drivern och vad skall jag ändra för att detta inte skall hända?

Denna kurs rättar till både din bollträff och rakhet. Cirka 1,5 timme till järnklubbor och cirka 1,5 timme med drivern.

Anmälan sker via mail eller telefon. robert.fredriksson10@gmail.com eller till 0730786174

Pris 300 kr. Betalas kontant på plats (ej swish)

Jag hoppas att ni är sugna på att rätta till svingen så här innan sommaren startar.

Hälsningar Robert