Medlemsansökan

Hantering av personuppgifter

Lanna Golfklubb följer de riktlinjer när det gäller hantering av personuppgifter som är framtagna av Svenska Golfförbundet och Riksidrottsförbundet.
I all sin enkelhet handlar det om att dels värna om individens personuppgifter, dels vårda medlemsregistret som är klubbens viktigaste tillgång och som hanteras i Golfsveriges gemensamma IT-system (GIT).

I Golfens IT-system lagras ett antal basuppgifter om dig som golfspelare, som namn, adress, personnummer med mera. Dessutom tillkommer uppgifter som har att göra med ditt golfspel som dina bokningar, tävlingar, handicap med mera.

När du blir medlem i en golfklubb sluter du ett avtal med golfklubben. Golfklubben organiseras genom stadgar, vilket är det avtal du accepterar och ingår genom att bli medlem

Vill du veta mer om detta? Läs mer på Golf.se, eller på vår integritetspolicy som du finner via länken nedan.

Integritetspolicy