Lanna golfklubb, klubbhus och drivingrange

Varmt välkommen till oss och Lanna GK!

Varmt välkommen till oss och Lanna Golfbana. Här kan du spela 9 eller 18 hål golf på Ängavattnet och på Transtorpsbanan kan Du spela pay and play -golf, -footgolf eller -frisbeegolf.

Tidsbokning på Ängavattnet
Du bokar tid via "Min Golf" eller bokningsappen "MinGolfBokning" och ankomstregistrerar Dig i terminalen i klubbhuset.

Parkering
Parkering finns i direkt anslutning till Golfbanan. Vi ber er att inte förvara värdesaker i bilen.

Omklädningsrum
med dusch finns i klubbhuset.

Kiosk
Vi har en kiosk med självservering i klubbhuset.
Kaffe/The/Choklad, dricka, frallor, bullar, kakor, glass och choklad finns bl. a till försäljning.

Driving range
Vi har en driving range där Du kan värma upp före spel eller bara träna på Din swing. Bollar finns i bollautomaten och där kan Du betala med bollkort eller bank/kreditkort. Du får inte använda Range bollar på banan. Varje torsdag förmiddag är rangen stängd för underhåll. "

Klädsel
Inga speciella klädkoder finns. Det är inte tillåtet att spela med bar överkropp.

Kvarglömt
Det finns en korg i klubbhuset med kvarglömda effekter - titta gärna i den om du saknar något, eller kontakta kansliet. Korgen töms efter säsongen.

Hundar
Hund i koppel får medföras på banan, utom vid tävlingsspel som klubben anordnar.

Barnvagnar
På grund av olycksrisken är inte barnvagnar tillåtna på banan. Detta gäller även små barn av samma skäl.

Avgifter (Klubben är kontantfri)
Du betalar din avgift innan du går ut på banan med antingen kort när kansliet är öppet eller med Swish 123 262 59 86.
Mer om priser

Banorna
Se under menyfliken "Banorna".

Golfregler
Golfregler gäller fullt ut på vår golfbana. Lokala regler finns i klubbhuset och på scorekort.