Medlem Lanna Golfklubb

Medlem i Lanna Golfklubb 2024

Vill du också bli medlem?

Som medlem betalar man en årsavgift, som består av två delar, medlemsavgift och spelavgift. För att bli medlem skickar du oss en ansökan med hjälp av formuläret, som hittar via länken nedan. Vi behandlar din ansökan inom kort. Har du några frågor kring medlemskap så kontakta gärna kansliet via telefon eller mail.

Fullt Medlemskap

3.900:- varav medlemsavgift 500:-
Bollkort laddas till reducerat pris: 375:- istället för 625:-.

I fullt medlemskap ingår också fritt spel på Pay&Play, Footgolf och Frisbeegolf.

Distansmedlem

För boende minst 7 mil från Lanna

Årsavgift: 1.050:- varav medlemsavgift 500:-
Varje gång Du spelar betalar Du 150:- i greenfee i stället för 300:-

Greenfee-medlem

Årsavgift: 1.650:- varav medlemsavgift 500:-
Tre rundor/år ingår och Greenfee-överenskommelse
med andra klubbar gäller.

Juniorer

Juniorer -10 år        300:-
Juniorer 11-16 år    900:- varav medlemsavgift 500:-
Juniorer 17-21 år 1.750:- varav medlemsavgift 500:-

Alla juniorer har fritt deltagande i ungdomsträning och fria bollkort.

Passiv medlem

Årsavgift 400:-

Till Medlemsansökan

Integritetspolicy

Lanna Golfklubb följer de riktlinjer när det gäller hantering av personuppgifter som är framtagna av Svenska Golfförbundet och Riksidrottsförbundet.
I all sin enkelhet handlar det om att dels värna om individens personuppgifter, dels vårda medlemsregistret som är klubbens viktigaste tillgång och som hanteras i Golfsveriges gemensamma IT-system (GIT).
I Golfens IT-system lagras ett antal basuppgifter om dig som golfspelare, som namn, adress, personnummer med mera. Dessutom tillkommer uppgifter som har att göra med ditt golfspel som dina bokningar, tävlingar, handicap med mera.

När du blir medlem i en golfklubb sluter du ett avtal med golfklubben. Golfklubben organiseras genom stadgar, vilket är det avtal du accepterar och ingår genom att bli medlem.

Vill du veta mer om detta? Läs mer på Golf.se,

Integritetspolicy

Friskvårdsbidrag

Spelavgiften, tillsammans med träningsavgifter och avgifter för rangebollar är godkänd som Friskvårdsbidrag enligt skatteverket.

Hör gärna av dig till kansliet om du har frågor kring detta. Vi kan även hjälpa dig med intyg på betald avgift om du behöver det!

Greenfeesamarbete

Som medlem får du spela på banor runt omkring i närområdet som vi har samarbetsavtal med till reducerat pris.

Reftele GK

• Vuxna 330:- alla dagar