Tävlingar på Lanna GK 2023

2023-04-06
Välkommen till Lanna Gk, där vi är stolta över att erbjuda roliga tävlingar och golfupplevelser. Vi är glada att bjuda in dig till våra golftävlingar som kommer att äga rum under 2023.

Den 16 april kommer vi att hålla vår årliga "Städgolfen", där du som hjälpt till att städa banan ren och snygg kan delta.

Den 6 maj är det dags för "Elajo Scramble", där du kan delta i en spännande scramble-turnering med vänner och familj.

Den 10 juni är det dags för "ICA Nära Bredaryd Irish Greensome", en tävling där du och en partner kan spela tillsammans i en greensome-match som är både utmanande och rolig.

Den 23 juni är det vår "Midsommargolfen", en tävling som firar sommarsolståndet och ger dig en chans att spela golf i den vackra svenska sommaren.

Den 12 augusti är det dags för vårt "KM 2023", där våra medlemmar tävlar om klubbmästerskapstiteln.

Den 26 augusti håller vi "Revisorsgruppens Foursome", en tävling där du och en partner spelar tillsammans i en fourball match.

Den 2 september är det dags för "Zinkteknik Challenge", en tävling som utmanar dina golfkunskaper och ger dig möjlighet att testa din skicklighet på banan.

Den 9 september är det "Grannfejden 2023 Lanna - Reftele", där vi välkomnar golfare från vår granne Reftele Golfklubb för en dag med golf och gemenskap.

Den 24 september är det "Onsdagsfinalen", en tävling som avslutar vår onsdagsklubbserie och ger dig en chans att spela med andra likasinnade golfare.

Vi ser fram emot att träffa dig på banan under 2023 och önskar dig lycka till i alla våra roliga golftävlingar.

Läs mer och anmäl dig här.

Välkommen till Lanna Golfklubb!