Välkommen till Elajo Scramble

2023-05-02
Välkomna till Lanna Golfklubb och Elajos trevliga tävling. Spelarna lottas i 3-bollar. Greenfeeavgift för icke medlemmar är 150:-

Välkommen till Lanna Golfklubb och Elajos spännande tävling! Lördag 6 maj är det dags för en härlig dag på golfbanan med trevliga spelare och utmanande hål. Spelarna kommer att lottas i 3-bollar för att skapa en härlig gemenskap under rundan.

Lanna GK är en härlig golfbana med utmanande hål och vacker natur runtomkring. Här får du möjlighet att testa din golfnivå och njuta av en dag på en fin golfbana.

För icke-medlemmar är greenfeeavgiften endast 150 kronor, vilket gör det ännu lättare att delta i tävlingen och uppleva allt som Lanna GK har att erbjuda.

Så packa dina golfklubbor och gör dig redo för en härlig dag på Lanna Golfklubb. Vi ser fram emot att träffa dig och dela den här upplevelsen tillsammans!

Läs mer här Min Golf