Grannfejden inställd

2023-09-07
Grannfejden, som planerades att äga rum på lördag, den 9 september, har blivit inställd på grund av ogynnsamma väderförhållanden.
Vår bana är fortfarande blöt, vilket gör det svårt att använda våra maskiner och genomföra nödvändig klippning. Tyvärr har vi inte lyckats hitta något annat lämpligt datum för tävlingen under hösten som passar båda klubbarna.

Efter diskussioner med Reftele har vi kommit fram till beslutet att ställa in årets tävling. Efter säsongen kommer klubbarna att samarbeta för att undersöka möjligheten att flytta årets tävling till våren i Lanna, och sedan arrangera 2024 års upplaga i Reftele. Vi hoppas på en bättre möjlighet att genomföra evenemanget under dessa förhållanden.