Vi Behåller Medlemsavgifterna Oförändrade för 2024

2023-11-23
Vi är medvetna om den pågående inflationen och förstår hur den kan påverka plånboken. Men här på Lanna GK vill vi göra golfen tillgänglig för alla, och därför tar vi stolt ställning för våra medlemmar genom att frysa medlemsavgifterna för 2024. Det innebär att du får samma fina golfupplevelse till ett oslagbart pris!
Varför Lanna GK? Här är några skäl:

Fin Bana: Vår vackra golfbana erbjuder en härlig kombination av utmanande hål och naturskön omgivning. Varje runda blir en minnesvärd upplevelse!

Trivsam Atmosfär: Vi är inte bara en golfklubb; vi är en gemenskap. Hos oss känner du dig som hemma och delar din passion för golf med likasinnade.

Det är sällan svårt att komma ut på banan och spela - vi har plats för en runda i lugn och ro.

Och det bästa av allt - Vi har Plats för Fler Medlemmar!

Vi välkomnar nya medlemmar till Lanna GK. Oavsett om du är en erfaren golfare eller nybörjare, finns det plats för dig hos oss. Gör 2024 till året då du tar din golfupplevelse till nästa nivå!

Anmäl dig hos oss idag och säkra din plats hos Lanna GK! Vi ser fram emot att välkomna dig till ett härligt golfår 2024!

Anmäl dig här.