Lanna GK - bli medlem nu i vår informella klubb

2024-03-01
🏌️‍♂️⛳️ Drömmer du om att spela golf i trevlig natur, utan att behöva stå i kö? På Lanna Golfklubb kan du njuta av allt detta och mer! Här är varför ett medlemskap hos oss är det ultimata valet för dig som uppskattar en informell och avslappnad atmosfär:

Naturskön miljö: Vår golfbana är inbäddad i vacker och lugn natur, vilket ger dig en avkopplande upplevelse varje gång du besöker oss. Koppla av och ladda batterierna från vardagens stress och bekymmer.

Inga köer: Vi strävar efter att skapa en trivsam atmosfär där våra medlemmar kan njuta av spelet utan att behöva stå i långa köer. På Lanna Golfklubb kan du spela i din egen takt.

Informell och välkomnande gemenskap: Vi är stolta över den informella och välkomnande gemenskap som vi har skapat här på klubben. Här finns inga krav på att vara något annat än dig själv, och vi välkomnar alla oavsett erfarenhetsnivå.

Så varför vänta? Ta steget mot en avslappnad och naturnära golfupplevelse genom att bli medlem på Lanna Golfklubb idag!

Besök vår hemsida för mer information om medlemsavgifter och förmåner: Lanna Golfklubb - Medlemskap

Lanna GK - bli medlem nu i vår informella klubb