Nu är det dags igen för MATCHSPEL.

2024-05-07
Hur Matchspelet kommer se ut i år, beror på hur många som anmäler sig till denna roliga tävlingsform. Klart är att det blir någon form av gruppspel, för att alla ska få spela mer än 1 match. Hur många grupper och vilka som sedan går vidare kommer vi att meddela efter anmälningstidens slut.
Nu är det dags igen för MATCHSPEL.

Vinst ger 3 poäng. Lika efter 18 hål ger 2 poäng. Vid lika resultat efter 18 hål, spelas särspel om den tredje poängen. Om några i gruppen hamnar på samma poäng gäller inbördes möte. WO-seger ger 3 poäng.

Lottning sker den 27 maj och därefter börjar gruppspelet.

När själva gruppspelet ska vara färdigspelat avgörs på hur många matcher som ska spelas - när ni väljer att spela era matcher bestämmer ni själva.

STARTAVGIFT: 100 kr betalas innan första matchen spelas, till kansliet eller via Swish 123 262 59 86 - "Matchspel".

LYCKA TILL!